A Ghibli Kft. elnyerte az Üzleti Etikai Díjat

uzletietika_csoport

Üzleti Etika Díjátadó Gála 2015

Az idén 16. alkalommal átadott Üzleti Etikai Díj célja, hogy minden évben a magyar társadalom figyelmének középpontjába kerüljenek azok a hazai vállalkozások, amelyek tevékenységükkel, magatartásukkal példát mutatnak a felelős, etikus gazdálkodásban, üzleti jelenlétben, és erősítik a társadalom és az üzleti szféra közötti bizalmat.

Az idei megmérettetésen a középvállalati kategória egyedüli díjazottja a Ghibli Kft. 

“Nehéz ma etikusnak lenni, az Üzleti Etikai Díj azt igazolja, hogy megéri a munka” – mondta a díj átvételekor Szabó Zoltán, a cég ügyvezető igazgatója.

Budapesti székhelyű, magyar magánszemélyek és egy cég tulajdonában álló 20 éve működő, 3,5 milliárd forintos forgalmú, 62 főt foglalkoztató középvállalat. Főtevékenysége: logisztikai szolgáltatások, szállítmányozás. Megbízható, stabil üzleti partner, amit a Bisnode AA tanúsítványa is igazol. 2014-ben és 2015-ben is Superbrands díjazott.

Saját  etikai értékrendjük, melyet maguk dolgoztak ki:etikus magatartás, pozitív emberi kapcsolatok, megbízhatóság, állandó fejlődés, minőségi szolgáltatás, elkötelezettség a cég iránt. Ennek részletes megismerése minden munkavállaló számára kötelező. A cég komoly figyelmet fordít  munkatársai képzésére. Saját akadémián képzi munkatársait, rendszeresen tart belső konferenciákat, ahol a kollégák egymás szakterületével is megismerkedhetnek.

Egészséges, modern, erkölcsi és anyagi elismeréssel, kreativitást erősítő munkakörnyezettel érik el munkatársaik motiválását, lojalitását. Saját futballcsapatuk is van. A cég tulajdonosai kiállnak a tiszta üzleti gyakorlat mellett, és ezt az elvárást fogalmazzák meg munkatársaik, alvállalkozóik és üzletei partnereik felé is. Saját fuvarozói alvállalkozóit szigorúan minősíti, így védi, priorizálja a tisztességes, színvonalas munka és partneri együttműködést magukénak valló vállalkozásokat. A fuvarozó alvállalkozók finanszírozásának könnyítésére olyan pénzügyi konstrukciókat kötött bankokkal, melyek megkönnyítik, gyorsítják partnereik pénzügyi teljesítését.

A vállalat minőségirányítási statisztikai mutatószáma 2015-ben heti szinten mérve 99% feletti. Rendszeres képzéseket, szakmai tréningeket, konferenciákat tartanak ügyfeleik és a szakma számára  versenyképességük, stabilitásuk erősítése érdekében.

Társadalmi felelősségvállalásuk erős és sokszínű.  Öt éve szerveznek karácsonyi jótékonysági akciókat, rászoruló családokat és beteg gyermekeket támogatnak. Emellett szolgáltatásaikat is fel szokták ajánlani karitatív célra. Logisztikai Csapatbajnokságot szerveznek rendszeresen a jövő logisztikusainak. A Levegő Munkacsoporttal közösen pályázatot írtak ki a „Logisztikusok a levegő tisztaságáért” címmel. A környezeti károk csökkentésének érdekében a cég a legújabb és legfejlettebb EUR6-os járműtípusokat használja. Gazdaságos és környezetkímélő szállítmányozási megoldásokkal elérték, hogy egy egységnyi áru egy egységnyi úton történő eljuttatása a lehető legkisebb környezetterheléssel jöjjön létre.

A középvállalat gondoskodó munkáltató, elkötelezett a hatékonyság növelése és a környezetkárosítása csökkentése, a hosszú távú üzleti partnerségek mellett. Tudatosan és következetesen tisztességes, etikus vállalat.

A teljes cikket elolvashatja a Piac és Profit honlapján. Kattintson ide>>