Gyakran Ismételt Kérdések

A Ghibli Cégcsoportról

Miért a Ghibli Cégcsoportot válasszam?

A több mint 20 éve piacon lévő Ghibli Cégcsoport komplex logisztikai szolgáltatásokat nyújt ügyfelei számára.

Európa teljes területére szállítunk, ezen kívül belföldi feladatokat is vállalunk. Tengerentúli viszonylatban Kína specialisták vagyunk.

Komplex logisztikai szolgáltatást biztosítunk, így áruja gondos kezekben, szállítási, raktározási feladatai egy kézben lesznek.

ISO 9001-es és ISO14001-es minősítéseink szavatolják szolgáltatásaink magas minőségű színvonalát. Cégünk közvámraktárral és teljes körű AEO engedéllyel rendelkezik, így egyszerűsített vámeljárást és teljes körű vámügyintézést biztosítunk ügyfeleink számára.

Célunk, hogy hozzájáruljunk Ügyfeleink üzleti sikeréhez, a piacon egyedülálló szolgáltatásokkal támogassuk ellátási láncuk biztonságos és testre szabott működtetését.

Hány éves szakmai múltra tekint vissza a vállalat?

Cégünket 1996-ban alapítottuk, így több mint 20 éve jelen vagyunk a piacon. Kezdetben 1-2 gépjárművel bonyolítottunk nemzetközi fuvarokat. Később a megnövekedett vevői igények kielégítésére folyamatosan növeltük és korszerűsítettük gépjárműparkunkat. Így alakult ki mára a 100 db-ot meghaladó flotta, 300 szerződött és 1200 minősített alvállalkozó partner hálózata.

Hol van a Ghibli Kft. székhelye?

Saját tulajdonban lévő telephelyünk Csepelen, a Petróleum utca 2. szám alatt található. Itt 16.500 nm raktárterület is rendelkezésre áll. Ezen felül a Budapest Dock Szabadkikötő Logisztikai és Ipari Park területén is van egy 13.000 nm-es raktárbérleményünk.

Milyen szolgáltatásokat nyújt a Ghibli?

Komplex logisztikai szolgáltatást nyújtunk, nemzetközi-, belföldi- és tengerentúli szállítmányozáson túl raktárlogisztikával, teljes körű vámügyintézéssel és logisztikai tanácsadással is foglalkozunk.

Ahogy küldetésünkben is megfogalmaztuk: „Folyamatosan törekszünk az egyre professzionálisabb és speciális logisztikai megoldásokra, mely az ügyfeleinknek versenyelőnyt, a Ghibli tulajdonosai, munkatársai és alvállalkozói számára hosszú távú sikereket biztosítanak. A standard szolgáltatásaink mellett keressük és lelkesedéssel oldjuk meg a speciális, szakmai kihívásokat jelentő logisztikai feladatokat.”

Milyen desztinációkra szállítanak?

Európa bármely országába eljuttatatjuk áruját maximum 72 órán belül, ezeken kívül belföldi feladatokat is vállalunk.

Személyre szabottan, ügyfeleink igényeinek megfelelő fuvareszközt és tranzitidőt tudunk biztosítani.

Tagjai vagyunk több nemzetközi hálózatnak (Cosco Shipping International Freight Co., Combined Logistics Network, United Shipping, Star Logistic Srl. – Evergreen, Medilink), így a világ bármely országába háztól házig tudunk szállítmányozási szolgáltatást nyújtani.

Hol lehet megtalálni a vállalat álláshirdetéseit?

Aktuális állásajánlataink, nyitott pozícióink a ghibli.hu weboldal jobb felső sarkában található Karrier gombra kattintva érhetőek el.

Az ajánlatkérésről, ajánlatadásról

Hogyan kérhetek ajánlatot?

A ghibli.hu oldalon az ajánlatkérés gombra kattintva tudja kiválasztani a kért szolgáltatást, majd nem kell mást tennie, mint megadnia a szállításhoz szükséges adatokat, és mi a lehető legrövidebb időn belül elkészítjük szállítmányozási ajánlatunkat. Az ajánlatkérés elküldése után kollégáink telefonon, vagy e-mailben felveszik Önnel a kapcsolatot.

Mikor tudok ajánlatot kérni?

Kollégáink munkanapokon 08.00-tól 16.30-ig tudják a beérkező ajánlatkéréseket fogadni. Az elektronikus formában érkező ajánlatkérések után kollégáink a legrövidebb időn belül felveszik Önnel a kapcsolatot.

Miért kell megadnom a csomagom tömegét és méreteit?

A megrendelésnél kérjük, mindig adja meg a csomag mennyiségét, méretét és súlyát, ezek elengedhetetlen információk annak érdekében, hogy gyorsabban tudjunk ajánlatot küldeni.

Méret: hosszúság x szélesség x magasság cm-ben megadva. Henger alakú, vagy kötegelt áru esetén: átmérő x hosszúság centiméterben (eur raklap mérete: 120 x 80 cm).

Súly: minden esetben a bruttó súlyt kell megadni. Vámkezelés esetén a nettó súlyt is szíveskedjen feltüntetni.

Csomagolás milyen legyen?

A küldeményeket a jellegének megfelelően kell becsomagolni (pl. hullámkarton, kartondoboz, nejlon fólia, kaloda), a megfelelő csomagolás mindig a feladó felelőssége. Ha az áru nincs palettára csomagolva, akkor fontos tudnunk, hogy mibe van csomagolva, és hogyan lehet kezelni, rakodni azt.

Ha elfogadtam az ajánlatot, mi fog történni?

Amennyiben a szükséges adatokat megadta, mi felvesszük a kapcsolatot a Feladóval vagy a Címzettel és informáljuk Önt az árufelvételről illetve lerakásról.

Önnek nincs más dolga, mint a tőlünk kapott információkat nyugtázni, mi minden terhet leveszünk az Ön válláról.

Abban az esetben, ha korábban nem állt még kapcsolatban vállalatunkkal, úgy szükség lesz egy egyszeri fizetési adatlap kitöltésére.

Nem tudom mi a legmegfelelőbb szállítási mód a számomra. Mi tévő legyek?

Amennyiben tanácstalan, hogy milyen megoldás, szállítási mód lenne a legideálisabb az Ön számára (pl. légi vagy tengeri), munkatársaink örömmel nyújtanak segítséget elektronikus úton, az arajanlat@ghibli.hu e-mail címen keresztül.

Hol találom meg a szolgáltatások árait?

Nincs két egyforma szállítás, törekszünk ügyfeleink egyedi igényeinek kielégítésére, ezért nem dolgozunk díjtáblával, személyre szabott ajánlatokat adunk.

A szállításról, szállítandó árukról és szolgáltatásainkról

Mi a Ghibli Cégcsoport járműparkjának átlagos életkora?

Cégünk saját flottája mára a 100 db-ot meghaladja, valamint 300 szerződött és 1200 minősített alvállalkozó partner hálózattal dolgozunk együtt.

Járműparkunk átlagosan 3 éves élettartammal rendelkező, 70%-ban Euro 5-ös és Euro 6-os kamionokból áll.

A gépjárművek rendelkeznek járműkövető rendszerrel?

Igen. Az optimális szállítmányozási megoldásokhoz elengedhetetlen, hogy az informatika biztosította lehetőségeket minél szélesebb körben alkalmazzuk.

Ezen felül belföldi szállításainkhoz fejlesztettük GiTa alkalmazásunkat, melynek segítségével díjmentesen, egyetlen kattintással nyomon követhető az áru útja.

Túlméretes áruszállítást is vállalnak?

Vállaljuk speciális, valamint túlméretes áruk szállítását, belföldön és nemzetközi viszonylatban is.

Hogyan kapom meg a szállítólevelet?

Ügyfeleink igényeinek megfelelően elektronikus, vagy postai úton is el tudjuk juttatni a szállítólevelet.

GiTa alkalmazás segítségével a szállítólevél azonnal visszaforgatható: a sofőr a szállítólevelet a helyszínen lefotózza és feltölti az applikációba, amely így azonnal online elérthető és letölthető.

Eltérés, sérülés esetén a helyszínen kép és jegyzőkönyv is készíthető, ami szintén azonnal megjelenik az alkalmazás online felületén.

A vámügyekkel kapcsolatban is tudnak segítséget nyújtani?

Cégünk közvámraktárral és teljes körű AEO engedéllyel rendelkezik, így egyszerűsített vámeljárást és teljes körű vámügyintézést biztosítunk ügyfeleink számára.

Hogyan tudok fizetni?

Számláját banki átutalással tudja kiegyenlíteni.

Az áru biztosításáról

Mi történik, ha megsérül az áru?

Cégcsoportunk és az általunk foglalkoztatott alvállalkozók is rendelkeznek felelősségbiztosítással, ami fedezetet nyújthat egy esetleges kár vagy hiány esetén. Ennek mértéke nemzetközileg szabályozva van.

CMR egyezmény (nemzetközi közúti forgalom esetén): 8,33 SDR* / bruttó kg

Varsói szerződés (légi forgalom esetén): 16,67 SDR* / bruttó kg

Hágai-Visby szabályok (tengeri forgalom esetén): 2 SDR* / bruttó kg

*SDR: Az SDR egy mesterségesen létrehozott deviza. A 8,33 SDR – a világpiaci valutamozgásoktól függően – körülbelül 9-10 EUR-nak, azaz mintegy 3000 Ft/bruttó kg-nak felel meg.

Mi történik ha „kötelező” biztosítás nem nyújt kellő fedezetet?

Ebben az esetben a szállítmány indulása előtt van lehetőség külön szállítmánybiztosítást kötni. Nagy értékű áruk esetén ezt külön javasolni is szoktuk. Egyutas szállítmánybiztosításunk 10%-os felülbiztosítást is tartalmazhat.

Biztosítva van a szállítás?

A Ghibli Cégcsoport a magyarországi gyakorlathoz képest szokatlanul magas – 1 000 000 EUR / év felső határú szállítmányozói felelősségbiztosítással rendelkezik.